2017. 06. 27. - 08:11
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése
 
Fórumtémák
Legújabb témák
-> Mi lesz a következö ...
-> Fordítással kapcsola...
-> Assassin's Creed - B...
-> The Whispered World
-> Two Worlds II WorldM...
Legnépszerűbb témák
-> Mi lesz a követke... [772]
-> GTA 4 magyarítás [640]
-> Fallout New Vegas [428]
-> Divinity 2: Ego D... [342]
-> Risen [250]
 
Partnereink

Partnerünk és támogatónk a

The Gameres Hungary

 
Felhasználók
-> Online vendégek: 2

-> Online tagok: 0

-> Regisztráltak: 4,966
-> Legújabb tag: dandee96
 
Cikk hierarchia
Cikkek főoldala » Projektek » Divinity II - Dragon Knight Saga
 
Divinity II - Dragon Knight Saga


Játék típusa: Hack'n'Slash RPG
Fejlesztő: Larian Studios
Kiadó: dtp entertainment AG
Platform: PC, Xbox360
Kibocsátás dátuma: 2010. augusztus 20.
Legfrissebb letölthető tartalom: 1.4.3 patch
(1.4.9.70 verziószám)
Galéria a HUNosítókTeam oldalán: Divinity II - Dragon Knight Saga galéria
Hivatalos honlap: www.flamesofvengeance.com
Magyar rajongói oldal: HUNosítók Team - Játékok
Projektben részt vesz: Ardea, Lostprophet

 

A Dragon Knight Saga tulajdonképpen a Divinity II: Ego Draconis alapjátékot és annak kiegészítőjét, a Flames of Vengeance-t (A bosszú tüze) foglalja magában. Midőn elindítjuk a játékot és belekukkantunk a Beállítások menübe, láthatjuk, hogy számos változtatást vezettek be, melyek közül a legtöbb a magasabb szintű játékélményt hivatott szolgálni. Sokkal jobban hozzáigazíthatjuk a paramétereket számítógépünk teljesítményéhez és még figyelmeztető üzeneteket is beépítettek a laikusok számára.

Miután rákattintunk az Új játék: Flames of Vengeance gombra, túl kell esnünk az első sokkon. Teljesen új karaktert KELL létrehoznunk, ugyanis az alapjátékban félistenre tápolt - és kissé hozzánk nőtt - karakterünket nem hozhatjuk át a kiegészítőbe. Arról ugyan gondoskodtak, hogy ne egy "tanítvánnyal" kelljen folytatni a kalandot, de azért a játékosok többsége nem 35-36. szintű hőssel fejezte be a Ego Draconist. Miután kiválasztottuk a számunkra szimpatikus előre generált karakter típust, vagy megteremtettük a teljes mértékben sajátságos hősünket, végre kezdődhet A Játék.

Ha valaki este áll neki ennek a kis történetnek, az nyugodtan elköltheti könnyű vacsoráját a hosszas bevezető párbeszédek olvasgatása közben. Ez persze nem azt jelenti, hogy unalmasak, csak így kapunk kellő képet a helyzetről, és a kristálybörtönben való tartózkodásunk alatt történt eseményekről. Egyúttal megkapjuk főküldetésünket is, valamint kezdésnek néhány mellékküldetést.

Ezután szétnézhetünk Alerothban, mely kizárólagos területét képezi a FoV kiegészítőnek. Nem kell azonban megijedni, hogy "Mit fogunk kezdeni egyetlen pici városban, aminek nagy része bejárhatatlan?!". Mostanra az utcák többségét megtisztították, s amit nem, oda elmehetünk mi magunk rendet tenni. Szinte minden házba be lehet menni, s az alerothi lakosok közül csaknem mindenki tartogat számunkra egy-két küldetést. A gondolatolvasás jelentősége rendkívüli módon megnőtt - ahogy az ezért kért tapasztalati pontok mennyisége is. :-)

A meglepően sok küldetés során Aleroth minden egyes négyzetcentiméterét bejárjuk - beleértve a nem kevés barlangot és katakombát, melyek a város alatt húzódnak - és mindenhonnan ismét visszaköszön a fejlesztők humorérzéke, valamint újfent felmerülnek mélyebb, morális kérdések is.

Míg a kiegészítő valóban kevesebb játékidővel nyújtja meg a Divinity világában való tartózkodásunk élvezetét, a szórakozás minőségéből egy cseppet sem engedtek. A FoV teljes élvezeti potenciállal játszható végig, s míg az alapjáték végén a "befejezés" általános felháborodást keltett, e kiegészítő "vége" egyáltalán nem ad okot panaszra, sőt, ezúttal kétségkívül nagy gondot fordítottak a megfelelően hatásos záró hangulatra.

Ezekkel a szavakkal kívánok jó játékot mindenkinek! :-)

 

 
Hozzászólások
#201 | tomis28 - 2011. 11. 05.
Segitséget kérek, elakadtam. Megettem a paradicsomot, hogy tudnék bemenni a tiltott archivumba?? HELP!
#202 | Ardea - 2011. 11. 05.
Valerival kell beszélned, de a másik két zöldség is ezt fogja javasolni neked. Valeri pedig majd elhabog vmit elrejtett tekercsekről. Szám szerint 3 db-ot kell megkeresned, s ezek adnak egy számsorrendet a belépéshez. De ha további kérdésed van, mert mondjuk nem találod őket, akkor írj pü-t, ne lőjük itt le a poént...

Egyelőre, mert aztán majd készítek végigjátszást hozzá. Smile
#203 | tomis28 - 2011. 11. 06.
Sikerült! Köszönöm Ardea a segítséget!
#204 | Ragua - 2012. 03. 07.
Sziasztok
lenne egy olyan kérdésem, hogy nem tudok tovább menni a játékban.
Pontosabban a Visszhangok csarnokába szeretnék bejutni, de nem enged, pedig mindenem megvan hozzá, az összes küldit megcsináltam. A verziószám, és a magyarítás az megvan hozzá, csak így végig sem tudom vinni a játékot. Ha valaki tud ezen nekem segíteni úgy, hogy nem kell megint elölről kezdenem, akt megköszönném.
Ja és a visszhangok csarnokának bejárata az úgy néz ki, mintha be lenne omolva.
#205 | Ardea - 2012. 05. 07.
A Csarnok bejárata előtt vedd elő a "Felfedő" varázslatot, és olvasd fel. Akkor kinyílik a bejárat és már bemehetsz.

Tudom, későn jött válasz, bocsi... de hátha másnak segítettem.
#206 | Atyesz - 2012. 12. 16.
Üdv mindenkinek! Egy olyan kérdésem lenne, hogy a párbeszédek betűméretén, nem e lehet esetleg egy hangyányit növelni valamilyen módon?
#207 | uscGhost - 2013. 10. 18.
Üdv, kijátszottam a játékot, először is nagyon szépen köszönöm a magyarítást, másodszor pedig találtam egy kis hibát, és gondoltam megemlítem. Bellegar-os részeknél van a hiba, mégpedig, legelőször mikor meg kell küzdeni a lényeivel egyszerre, akkor csak a 3 goblint idézi meg, a többi lényt nem és csak áll ott fent az oszlopon, ezt úgy orvosoltam, hogy a steammel ellenőriztettem a fájlokat és 4 fájl hiányzott, oké újra magyarítottam és megint csak ott állt, aztán megint ellenőriztettem és 4 fájl hiányzott szóval a magyarítás az 4 fájlt csak úgy eltüntetett, azt a részt angolul megcsináltam és működött. A másik pedig az volt, hogy már a kiegészítőbe (flames of vengeance) mikor Bellegar feltűnik mind az 5 tárgy megszerzése után, és mikor kiszabadítjuk a szellemet ott az összes párbeszéd angol, így a legvégén teljesen elvesztettem a fonalat, hogy a szellem mért fordul ellenem ha egyszer segítettem neki. Remélem nem gond, hogy ilyen hosszasan kifejtettem, csak gondoltam megemlítem hogy a Bellegar-os részeknél valami nem stimmel! Remélem ha tudjátok akkor kijavítjátok, mert még tervezem kijátszani párszor és jó lenne érteni a végét. Grin
#208 | Ardea - 2014. 06. 19.
Az idén terveztem helyrehozni a hibákat. Mindenképpen kiadunk az eredeti játékhoz egy javítást, amivel rendesen, hibák és angolul maradt szövegek nélkül végig lehet játszani a játékot!
#209 | Ardea - 2014. 06. 19.
De megkérek mindenkit, ide ne írjatok, mert itt már nem figyelem a hozzászólásokat.
Ha valami észrevételetek van, azt a fórumba írjátok léci.
 
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
 
Értékelés
Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztrálj.

Felülmúlhatatlan! Felülmúlhatatlan! 75% [3 szavazat]
Nagyon jó Nagyon jó 25% [1 szavazat]
Jó 0% [0 szavazat]
Átlagos Átlagos 0% [0 szavazat]
Gyenge Gyenge 0% [0 szavazat]
 
Projektjeink

Készülőben:

Maffia III
10%

Resident Evil 6
90%

Divinity Original Sin - Enhanced Edition
82%

Elkészült:

Assassins Creed - Rogue

Final Fantasy IX

The Whispered World Special Edition

Drakensang: The River of Time & Phileassons Secret

Call of Juarez - Gunslinger

Risen 3: Titan Lords

Assassins Creed Chronicles - China

Two Worlds II WorldMerge mod

Assassins Creed III - Liberation

Assassins Creed - Brotherhood

Assassins Creed - Revelations

Kingdoms of Amalur: Reckoning + DLC-k

Overlord + Raising Hell

LEGO Marvel Super Heroes

Dead Island - Riptide

Medal of Honor - Warfighter

Drakensang - The Dark Eye

Splinter Cell Conviction

LEGO Lord of the Rings

Overlord II

Dead Island

Risen 2 - Dark Waters

GTA - Episodes from Liberty City

Two Worlds II - Pirates of the Flying Fortress

Divinity II - Dragon Knight Saga

Two Worlds II Castle Defense

Two Worlds II

Venetica

Divinity 2: Ego Draconis

Resident Evil 5

Grand Theft Auto IV

Risen

Silverfall & Silverfall Earth Awakening

Silent Hill 5 - Homecoming

Two Worlds

Resident Evil 4

LOKI

Condemned

Final Fantasy VII

 
Generálási idő: 0.10 másodperc
2,624,034 egyedi látogató