2017. 12. 12. - 19:50
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése
 
Regisztráció

Regisztrációhoz írj üzenetet a Kapcsolatokon keresztül a kívánt felhasználónévvel és e-mail címmel!
Ha lehet, ne freemailes címről!
Bővebben...

 
Fórumtémák
Legújabb témák
-> Divinity Original Si...
-> Mi lesz a következö ...
-> Assassin's Creed: Rogue
-> GTA 4 magyarítás
-> Dragon Age: Inquistion
Legnépszerűbb témák
-> Mi lesz a követke... [872]
-> GTA 4 magyarítás [643]
-> Fallout New Vegas [428]
-> Divinity 2: Ego D... [342]
-> Divinity Original... [260]
 
Partnereink

Partnerünk és támogatónk a

The Gameres Hungary

 
Felhasználók
-> Online vendégek: 3

-> Online tagok: 0

-> Regisztráltak: 5,030
-> Legújabb tag: Fourleaf
 
Divinity 2: Ego Draconis magyarítás
Elkészült a Divinity 2: Ego Draconis magyarítása!

Örömmel tájékoztatunk benneteket, kedves Rajongók, hogy a mai napon - így erősen estefelé - feltálaljuk vacsorára nektek a Divinity 2: Ego Draconis magyarítását.

E kalandos fordításról kissé bővebben is olvashattok a Részletekben, ha kíváncsiak vagytok hogyan kezdtük - kezdte LostProphet - és milyen akadályokba ütköztünk, amíg sikerült összehoznunk ezt a kis "ajándékot".

Ezúttal köszönetet mondunk magunknak (azaz LostProphetnek és Ardeának), valamint két szorgalmas és kitartó teszter segítőnknek, nulladiknak és Krisztának! :-)

 
Resident Evil 5 magyarosításának hajója révbe ért
Hajónapló 2010.10.17.21.14. (Az utolsó bejegyzés)

RE5-Day (a partraszállás napja)

Kikötöttünk! Majdnem napra pontosan egy éve indultunk el erre az utazásra és sajnos sokkal tovább tartott, mint azt gondoltam volna. De végre leeresztettük a vasmacskát, vízre bocsájtottuk a csónakot, és kieveztünk a Készvan-Szigetre. Az érzés, mikor lábam a parti fövenyt érintette, leírhatatlan volt. Csak néztem a buja őserdőt, mely a sziget nagy részét elrejtette előlünk, és úgy éreztem, ez már túl sok a boldogságból...
A sziget őslakosai - a Majini-k - szívélyes fogadtatása, már csak hab volt a tortán. Legénységem tagjait egyetlen szempillantás alatt körbefogták, és egy igen különös szertartás keretében egy rovarszerű izét tömtek a szájukba.
Én a magam részéről köszönettel elutasítottam az ízeltlábú-vacsorát, és legénységemet a benszülöttekkel hagyva visszasétáltam a partra. Hátamat egy sziklának vetve leültem, és csak néztem a hajót, amely egy éven át volt az otthonom. Felemás érzések kavarogtak bennem: egyfelől jó ismét szilárd talajt érezni a lábam alatt, másfelől viszont eddig legalább volt értelme az életemnek, hiszen biztonságos kikötőbe kellett vezetnem az SS RE5-öt, de most nem maradt semmi, csak üresség...
Még egyszer utoljára szemügyre vettem a hajótestet, amely alaposan megrongálódott, miközben átvezettem hibáim korall-záttonyai között. Ez már nem az a gyönyörű, kecses fregatt, amely több mint egy éve elhagyta Japánt. Mindenütt látható nyomokat hagyott rajta az a 12 hónap, amit együtt töltöttünk. De számomra éppen ezért szép...
És azt is tudom jól, hogy ha valaki rápillant az ütött-kopott hajótestre és az elrongyolódott vitorlákra, tudni fogja, hogy miattam, és társaim miatt lett ilyen viharvert, de talán mégis szép.
Oni navigátor megtette, amit tehetett: biztonságos öbölbe vezette hajóját. Most búcsút intek hát neked szépséges fragattom, de tudd, szívemben örökké együtt leszünk.

U.i.: A benszülött falu felől egy nagyobb csoport indult el felém. A legénységem tagjai és Majini-k vegyesen. Kezükben kést, baltát, sarlót lóbálva kiáltoznak felém. Úgy érzem nem lesz ennek jó vége. Még szerencse, hogy magammal hoztam hűséges sörétes puskámat...

(Aki az egészből egy kukkot se értett, az a részletek menüpontban elolvashatja a hajónapló eddig bejegyzéseit, melyek eredetileg a Projektek menü alatt levő hozzászólások között születtek meg. Ha ezután se tisztulna a kép, keress fel egy irodalom-Resident Evil szakos tanárt, az talán megfejti a metaforáimat :D)

--- Oni ---
 
Segítség villámgyorsan a Vörösiszap-katasztrófa károsultjainak Hívja a 1752 telefonszámot.
Szerintem nem kell mit mondanom. Aki tud segítsen, én Ajkai lakos vagyok, több ismerősöm, kollegám is áldazata a vörösiszapnak, köszönöm mindenkienk aki él ezzel a lehetőséggel.
Konyak
 
GRAND Theft AUTO 4 Update 3
A nagy Ú és Ű közti hibák javítva, köszönjük Tom Evinnek.
Töltsétek a fonts készletet.
 
GRAND Theft AUTO 4 Update 2
Hogy teljes legyen a magyarítás 1.4-en is, felraktam külön a betöltő képernyőket is a letöltések közé, szintén csak az 1.4 verzióval játszók szedjék, a telepítő ezt tartalmazza.
 
GRAND Theft AUTO 4 Update

Felkerült az 1.4 patchoz is a magyarítás, tölthető.

 
Grand Theft Auto 4

GRAND THEFT AUTO 4

Sziasztok!
Egy év és pár hónap kínkeserves munka után, itt van, vigyétek.
Azon embereknek szeretném megköszönni, akik valamilyen úton- módon támogattak bennünket, hogy ne adjuk fel, bármilyen nehéz buktatók is voltak benne. Köszönjük a családjainknak, hogy hagytak fordítani, főnökeinknek, hogy adtak pár nap szabadságot, barátainknak, kik hoztak pár sört a fordításhoz. És Nektek, kik biztattatok, hogy hajrá, mert az igenis jól esik, és sok erőt ad.
Most fáradjatok a letöltésekhez, jah és azért olvasátok el az Olvass_el filet, sok kellemetlenségtől megóv majd Bennetek.
Üdv, Konyak és HUNosítókTeam
 
Új taggal bővült csapatunk - Divinity 2: Ego Draconis
Örömmel tájékoztatlak Benneteket, hogy csapatunk új taggal bővült, mivel LostProphet is csatlakozott hozzánk.

Ami még nagyobb öröm: megengedte, hogy a mi oldalunkon is megjelenjenek informáicók a Divinity 2: Ego Draconis című játék fordításáról. Tehát mostantól itt is nyomon követhetitek, hogy áll a magyarítás, itt is megjelennek majd képek magyarítás eredményéről, illetve ha kérdésetek lesz a fejlesztéssel, majd később a kész magyarítással kapcsolatban, azokat itt is feltehetitek a Fórumban.

Még egyszer üdvözöljük LostProphetet!

De most már munkára fel! :-)

 
HUNosítók Team Hírek


Üdvözlet!

Bizonyára már mindenki tűkön ülve várja, hogy „mikó lesz má kész”, annyit tudok mondani, türelem...

Az egész projektet 2009 Május végén kezdtem el, átvettem a Gamehunter Teamtól, mert, igaz, hogy először csak segítségként jelentkeztem, aztán azt vettem észre, hogy rajtam kívül nem fordít más.. Elkértem Birdtől, Ő örülvén átadta az egészet ahogy volt, kb 3% lektorálatlan állapotban.. Ha jól számolom pár hét híján egy év alatt nyélbe ütöttük a nehezebb részét, magát a fordítást. Jómagam 2 műszakban melózom fizikai munkát, néha külföldre vágtázom, szóval nem ez töltötte ki minden időmet, szívesebben bújtam néha a kedvesemhez, mint a billentyűhöz, ezúton is szeretném Neki megköszönni, azt hogy nem húzta ki a széket alólam, míg fordítottam. Voltak nehézségek is fordítás terén, igen...

Folytatás a Részletekben...

 

 
Risen 1.10-es patch

2010. március 18-án a Deep Silver és a Piranha Bytes kiadta az 1.10-es patchet a RISEN játékhoz. Ez a patch kijavít néhány hibát, melyek még felmerültek a játék kiadása után. Mivel a RISEN csaknem bugmentesen került piacra, a changelog nem lett túl hosszú:

  • Különböző tárgyak elhelyezkedése a világban felülvizsgálatra került
  • Akadások felülvizsgálata: korábban a játékos bizonyos helyeken beragadhatott
  • A Brogar Aréna küldetésével kapcsolatos probléma megoldásra került: ezt a küldetést csak kétszer ajánlotta fel a játék bizonyos körülmények között
  • Probléma a kamerával és a felülettel egy mentett játék betöltése után megoldásra került
  • Néhány helyszín felülvizsgálatra került, ahol a játékos az emeletre teleportált az épület bejárata helyett
  • A vadászok megint vadászni akarnak küldetés: probléma a párbeszéd opcióval, melynek hatására a küldetés azonnal véget ért megoldásra került
  • Probléma a végső harc elindításával megoldásra került
  • Arany kard a Donnak: ezt a kardot meg lehetett kétszerezni lopással
  • Probléma az útjelző táblák villogásával megoldásra került
  • Különböző küldetés tárgyak helyzete felülvizsgálatra és módosításra került
  • Probléma, amikor a játékos nem kapja meg a másfélkezes kardot, miután átadta a hozzávalókat megoldásra került
  • Padok, székek stb. használata felülvizsgálatra került
  • Különböző párbeszéd opciók felülvizsgálatra kerültek
  • Valamint a játék szövegekben és nyelvi fájlokban felmerülő különböző hibák javításra kerültek

Folytatás a Részletekben...

 

 
Risen update

Elkészült az Intro feliratozása, tölthető az oldalról. A Outro elkészítése egyelőre várat magára, azt technikai okokból (na meg a játék fejlesztőinek bénázása miatt) nem tudtuk megoldani.

A "telepítéssel" kapcsolatos információk az Olvassel_Risen.txt fájlban találhatók.





 
Projektjeink

Készülőben:

Dragon Age: Inquisition GOTY
15%

Maffia III
12%

Divinity Original Sin - Enhanced Edition
99% (tesztelés)

Elkészült:

Batman Arkham Origins

Resident Evil 6

Assassins Creed - Rogue

Final Fantasy IX

The Whispered World Special Edition

Drakensang: The River of Time & Phileassons Secret

Call of Juarez - Gunslinger

Risen 3: Titan Lords

Assassins Creed Chronicles - China

Two Worlds II WorldMerge mod

Assassins Creed III - Liberation

Assassins Creed - Brotherhood

Assassins Creed - Revelations

Kingdoms of Amalur: Reckoning + DLC-k

Overlord + Raising Hell

LEGO Marvel Super Heroes

Dead Island - Riptide

Medal of Honor - Warfighter

Drakensang - The Dark Eye

Splinter Cell Conviction

LEGO Lord of the Rings

Overlord II

Dead Island

Risen 2 - Dark Waters

GTA - Episodes from Liberty City

Two Worlds II - Pirates of the Flying Fortress

Divinity II - Dragon Knight Saga

Two Worlds II Castle Defense

Two Worlds II

Venetica

Divinity 2: Ego Draconis

Resident Evil 5

Grand Theft Auto IV

Risen

Silverfall & Silverfall Earth Awakening

Silent Hill 5 - Homecoming

Two Worlds

Resident Evil 4

LOKI

Condemned

Final Fantasy VII

 
Generálási idő: 2.63 másodperc
2,853,446 egyedi látogató